Selecteer een pagina

FAQ

1. Naar welke landen verzenden jullie?
In principe leveren wij alleen in Nederland en België. Wilt u toch graag iets bestellen vanuit een ander land, neem dan even contact met ons op. We kijken graag wat de mogelijkheden zijn.

2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten worden altijd bestelling per bestelling berekend, om u als klant een zo laag mogelijk bedrag te moeten aanrekenen. Op voorhand een bedrag plaatsen is dus onbegonnen werk, dit hangt af van het gewicht en omvang van het pakje, de bestemming en het aantal pakjes.
Dessalniettemin is hier een richtlijn om een idee te hebben wat de verzendkosten zouden kunnen zijn:
Binnen België en minder dan 2kg -> 6,50€.
Binnen België en tussen 2kg en 10kg -> 8,80€.
Binnen België en tussen 10kg en 30kg -> 10,50€.
Naar de buurlanden (incl. UK) en minder dan 1kg -> 13,05€.
Naar de buurlanden (incl. UK) en minder dan 10kg -> 16,40€.
Naar de buurlanden (incl. UK) en tussen 10kg en 30kg -> 38,95€.
Alle andere EU landen die geen buurlanden zijn en minder dan 1kg -> 13,05€.
Alle andere EU landen die geen buurlanden zijn en minder dan 2kg -> 25,95€.
Alle andere EU landen die geen buurlanden zijn en minder dan 5kg -> 32,80€.
Alle andere EU landen die geen buurlanden zijn en tussen 5kg en 10kg -> 48,95€.
Alle andere EU landen die geen buurlanden zijn en tussen 10kg en 20kg -> 78,95€.

3. Hoe kan ik bij jullie betalen?
U heeft twee mogelijkheden:
– Bankoverschrijving
– Paypal
Bij betaling middels Paypal wordt uw bestelling direct verzonden. Bij betaling via een bankoverschrijving wachten wij tot het bedrag op onze rekening is bijgeschreven, alvorens het pakket te verzenden.

4. Kan ik een bestelling retour zenden?
Als u een ontvangen product bij nader inzien toch niet wilt houden, dan heeft u het recht om dit product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retour te zenden. Het product moet daarvoor ongebruikt zijn en dient in de originele verpakking teruggestuurd te worden. U ontvangt dan binnen 30 dagen het aankoopbedrag retour. Voordat u het product naar ons terug stuurt, moet u wel eerst contact met ons opnemen. Wij kunnen dan zorgen dat het proces zo efficiënt mogelijk afgehandeld kan worden.

5. Het ontvangen product is defect. Wat kan ik doen?
Heeft u onverhoopt een defect of incompleet product ontvangen, dan vragen wij u om direct via e-mail contact met ons op te nemen. Graag horen wij wat het defect is en/of wat er ontbreekt. Wij laten u dan direct weten hoe het opgelost wordt. U kunt dit melden tot 2 maanden na ontvangst van de bestelling. Na deze termijn vervallen alle rechten.

6. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Het kan zijn dat u een klacht heeft over de diensten of producten van Moto Adventure Store. Dat vinden wij uiteraard vervelend en graag lossen we dit zo snel mogelijk samen met u op. Bij voorkeur ontvangen wij uw klacht via e-mail op info@motoadventurestore.be. Binnen één werkdag krijgt u een terugkoppeling op uw klacht. Ons streven is om alle klachten binnen vijf werkdagen op te lossen.

0

Your Cart